Oled sattunud www.globalsolutions.eu projektikohtumise ajaveebi, kust leiad infot Hiiumaal toimuva kohtumise tegevuste kohta ja kus jagavad oma projektiga seonduvaid mõtteid sinuga Kärdla võõrustaja-õpilased.
Projekti peamiseks eesmärgiks on kasvatada keskkonnateadlikkust.

Monday, May 3, 2010

Esmaspäeva õhtul...

Ma ruttu proovin ka siia midagi kirjutada, kuigi uni võib natuke häirida loogiliste lausete koostamist :) Igatahes, meie Belgia tüdruk sai ka eile vastu võetud, ja tema ka ei tahtnud süüa, sest nad olid laevas juba igasuguseid asju söönud. Kuna reis oli olnud väsitav, siis läks ta üsna kohe magama. Hommikul osales Rebecca meie keemiatunnis. Nagu selgus, siis on meil sarnased õppeaine-eelistused, ja me kumbki pole väga keemiasõbrad. Üldiselt saame siiamaani väga hästi läbi, ma olen väga väga õnnelik, et tal on hea inglise keele oskus, nii et rääkida saab täitsa vabalt. Nii. Täna olin ma enamuse päevast seotud Euroopa päeva puhul korraldatud kohvikutega kultuurimajas, mina, minu õde ja Liisa Otsak tegelesime Hispaania köögi tutvustamisega. Tegemist oli ühe väga toreda üritusega, igatahes mulle endale jäi sellest positiivne mulje. Vahepeal sattusime belgalaste ja nende vastuvõtjatega staadionile jalgpalli vaatama ja saime teada, et vähemalt Belgia tüdrukute arvates on meil koolis väga lahedad poisid.

Õhtul toimus väike tervituspidu, kus pakuti Eesti toite (näiteks kama ja must leib), päevaste kohvikute palasid ning iga pere tõi lauale midagi head kõhutäiteks. Õhkkond oli sõbralik ja loodetavasti oli kõigil tore. Söögile eelnes ka väike eeskava tantsude ja paari lauluga meie kooli õpilastelt. Vaadati ka eelmise projektikohtumise (mis toimus Itaalias) videot.

Kui ma küsisin oma belglase käest, kuidas ta esimese päevaga rahule jäi, siis ta ütles, et päev oli tore, nii et arvatavasti midagi väga hullu ei olnud :) Kahjuks sai hetkel mu jutt otsa ja uni järjest kasvab, ehk kellelgi on veel siia esimesest päevast midagi põnevat kirjutada.

No comments:

Post a Comment